Регионална дирекция по горите – Кюстендил издаде серия брошури за популяризиране на дейността си по контрола и опазване на горските територии и изискванията на Закона за горите. В тях са представени правилата при извършване на съответния вид дейност, практическите стъпки, които гражданите трябва да направят при упражняването им, както и препоръчителните действия в шест направления:
- КОНТРОЛНИТЕ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИТЕ, КОИТО РДГ-КЮСТЕНДИЛ ИЗВЪРШВА ПО ЗАКОНА ЗА ГОРИТЕ
- ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СЛУЖИТЕЛИ ПРИ КОНСТАТИРАНЕ НА НАРУШЕНИЯ И ПРАВА НА ГРАЖДАНИТЕ, ОБЕКТ НА ПРОВЕРКА
- ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ПРАВА НА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ЧАСТНА ГОРА В СЛУЧАИТЕ, КОГАТО ИСКАТ ДА ПОЛЗВАТ ДЪРВЕСИНА ОТ НЕЯ
- ДЕЙНОСТИ ПО ПРОДАЖБА И ПРЕРАБОТКА, И ТЪРГОВИЯ С ИЗДЕЛИЯ ОТ ДЪРВЕСИНА
- ТЪРГОВИЯ И ПРЕВОЗВАТ КОЛЕДНИ ЕЛХИ, НЕДЪРВЕСНИ ГОРСКИ ПРОДУКТИ И ЛЕЧЕБНИ РАСТЕНИЯ
- ТЪРГОВИЯ С ДЪРВЕСИНА И ИЗДЕЛИЯ ОТ ДЪРВЕСИНА
Целта на това действие е превантивна и насочва гражданите към спазване на Закона за горите.
Издаването на брошурите е стъпка, с която РДГ – Кюстендил заявява готовност да използва административния си потенциал в помощ на гражданите, подпомагането и улесняването им при организиране на законни дейности в горите.
Регионалната дирекция по горите Кюстендил ще организира превантивни дейности с цел намаляване нарушенията на Закона за горите, Закона за лова и опазване на дивеча и Закона за рибарството и аквакултурите .
Изпълнителна агенция по горите | Новини
28.01.2015 - Проведе се обучение по проект ИАГ № А 13-22-51/08.05.2014г. „Развитие на служителите посредством обучение, ефективно управление и мотивация” по Оперативна програма «Административен капацитет»
В периода 19-21.01.2015 г. в учебната база на Института по публична администрация, гр. София, ул. „Будапеща” № 17, се проведе обучение по Дейност 3 от проект ИАГ № А 13-22-51/08.05.2014 г. „Развитие на служителите посредством обучение, ефективно управление и мотивация” по Оперативна програма «Административен капацитет» на 4 служители от РДГ В. Търново по поддейност „Работа с документи MS WORD - ИТО-1”.
Провеждането на обучението се координираше от инж. Д. Бърдаров – ръководител на проекта и г-жа Ваня Христова – счетоводител на проекта. След успешно проведеното обучение, участниците попълниха анкети за качеството на обучението и тест, след което получиха сертификати от ИПА.