Регионална дирекция по горите – Кюстендил издаде серия брошури за популяризиране на дейността си по контрола и опазване на горските територии и изискванията на Закона за горите. В тях са представени правилата при извършване на съответния вид дейност, практическите стъпки, които гражданите трябва да направят при упражняването им, както и препоръчителните действия в шест направления:
- КОНТРОЛНИТЕ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИТЕ, КОИТО РДГ-КЮСТЕНДИЛ ИЗВЪРШВА ПО ЗАКОНА ЗА ГОРИТЕ
- ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СЛУЖИТЕЛИ ПРИ КОНСТАТИРАНЕ НА НАРУШЕНИЯ И ПРАВА НА ГРАЖДАНИТЕ, ОБЕКТ НА ПРОВЕРКА
- ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ПРАВА НА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ЧАСТНА ГОРА В СЛУЧАИТЕ, КОГАТО ИСКАТ ДА ПОЛЗВАТ ДЪРВЕСИНА ОТ НЕЯ
- ДЕЙНОСТИ ПО ПРОДАЖБА И ПРЕРАБОТКА, И ТЪРГОВИЯ С ИЗДЕЛИЯ ОТ ДЪРВЕСИНА
- ТЪРГОВИЯ И ПРЕВОЗВАТ КОЛЕДНИ ЕЛХИ, НЕДЪРВЕСНИ ГОРСКИ ПРОДУКТИ И ЛЕЧЕБНИ РАСТЕНИЯ
- ТЪРГОВИЯ С ДЪРВЕСИНА И ИЗДЕЛИЯ ОТ ДЪРВЕСИНА
Целта на това действие е превантивна и насочва гражданите към спазване на Закона за горите.
Издаването на брошурите е стъпка, с която РДГ – Кюстендил заявява готовност да използва административния си потенциал в помощ на гражданите, подпомагането и улесняването им при организиране на законни дейности в горите.
Регионалната дирекция по горите Кюстендил ще организира превантивни дейности с цел намаляване нарушенията на Закона за горите, Закона за лова и опазване на дивеча и Закона за рибарството и аквакултурите .
Изпълнителна агенция по горите | Новини
16.12.2019 - Спиране на сървърите на ИАГ във връзка с профилактика на 17 декември 2019 г.
УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,
На основание чл. 211, ал. 3 от Закона за горите, чл. 5, ал. 1, т. 1 от Устройствения правилник на Изпълнителна агенция по горите и Заповед № 458/30.05.2017 г. на изпълнителния директор на ИАГ за издаване по изключение на хартиени превозни билети за транспортиране на дървесина, когато обектите по чл. 206 от ЗГ нямат връзка с информационната система на ИАГ, Ви уведомяваме, че на 17 декември 2019 г. сървърът отговарящ за базите данни на обектите по чл. 206 от ЗГ ще бъде спрян във връзка с профилактика. Въвеждането и издаването на превозни билети от WEB-базираното приложение, както и работата с 1С Предприятие ще е невъзможно след 17:00ч. Очакваното време за профилактиката ще бъде около 3 часа.
Сървърите, отговарящи за превозните билети от временен склад, издавани от устройства с операционна система Андроид, pb.iag.bg, както и system.iag.bg ще продължат да работят.